خوش آمدید!

به سایت دانلود آهنگ جدید و شاد خوش آمدید.

توضیحات + لینک های دانلود + پخش آنلاین + متن آهنگ

بیقرارم میثم ابراهیمی

شعر آهنگ بیقرارم از میثم ابراهیمی

عاشق شدم رفت …
تو کردی بی قرارم
از تو یه دلتنگی فقط مونده برا من …
آخه کی میخواد بیاد جاتو بگیره …
دنیا میخواد هرجا منو با تو ببینه
ببین بی تو دلم یخ کرد …
همه حرفاتو از بر کرد
بیا حال دلم خوبه …
بیا دوباره باز برگرد
شدم پریشون تو کجایی برگرد
حیرون کوچه ها شدم دوباره تب کرد…
قلب مریضم این روزا هواتو کرده
بی معرفت تو نیستی این خونه چه سرده…
شدم پریشون تو کجایی برگرد
حیرون کوچه ها شدم دوباره تب کرد
قلب مریضم این روزا هواتو کرده بی معرفت …
تو نیستی این خونه چه سرده…


بیر2 » دانلود آهنگ » مهدی آذر » میثم ابراهیمی » دانلود آهنگ میثم ابراهیمی و مهدی آذر بیقرارم بیقرارم

 
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


نمایش این کد فقط در ادامه مطلب
بازدید : 69
تاریخ : سه شنبه 01 مرداد 1398 زمان : 12:36 | نویسنده : نیما | نظرات (0)

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش
درباره سایت
دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم و رایگان
آمار سایت
آمار مطالب
کل مطالب : 29
کل نظرات : 0
آمار کاربران
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین

آمار بازدید
بازدید امروز : 4
باردید دیروز : 0
گوگل امروز : 0
گوگل دیروز : 0
بازدید هفته : 57
بازدید ماه : 172
بازدید سال : 977
بازدید کلی : 4,828
اطلاعات کاربری

عضو شويد


فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
آرشیو
جستجو

کدهای اختصاصی
پشتیبانی
RSS

Powered By
Rozblog.Com
Translate : Enterweb.ir