خوش آمدید!

به سایت دانلود آهنگ جدید و شاد خوش آمدید.

توضیحات + لینک های دانلود + پخش آنلاین + متن آهنگ

ای وای حمید هیراد

شعر آهنگ ای وای از حمید هیراد

یه چال روی گونه ♪ ♫
دو ابروی کمونت ♫
دلمو میکشونه ♪ ♫
روز وصالمونه ♫
آره روز وصالمونه ♫
عشقی که بینمونه آره مال هردومونه میگذره این زمونه عشقه فقط میمونه عشقه فقط میمونه ♪
ای وای ای وای من دلبر زیبای من من به تو مینازم ♪ ♫
ای وای ای وای من مستی دنیای من من به تو میبازم
خوشبختم از آنکه کنار من تو هستی خوشحالم از آنکه به قلب من نشستی ♫
خوشبختی من اینه چشمام تورو میبینه دلم آروم میگیره دلم آروم میگیره دلم آروم میگیره ♪
ای وای ای وای من دلبر زیبای من من به تو مینازم ♪
ای وای ای وای من مستی دنیای من من به تو میبازم
ای وای ای وای من دلبر زیبای من من به تو مینازم♫
ای وای ای وای من مستی دنیای من من به تو میبازم♫ ♫


بیر2 » حمید هیراد » دانلود آهنگ » دانلود آهنگ حمید هیراد ای وای ای وای

 
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


نمایش این کد فقط در ادامه مطلب
بازدید : 62
تاریخ : سه شنبه 01 مرداد 1398 زمان : 12:38 | نویسنده : نیما | نظرات (0)

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش
درباره سایت
دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم و رایگان
آمار سایت
آمار مطالب
کل مطالب : 29
کل نظرات : 0
آمار کاربران
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین

آمار بازدید
بازدید امروز : 20
باردید دیروز : 0
گوگل امروز : 0
گوگل دیروز : 0
بازدید هفته : 73
بازدید ماه : 188
بازدید سال : 993
بازدید کلی : 4,844
اطلاعات کاربری

عضو شويد


فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
آرشیو
جستجو

کدهای اختصاصی
پشتیبانی
RSS

Powered By
Rozblog.Com
Translate : Enterweb.ir