خوش آمدید!

به سایت دانلود آهنگ جدید و شاد خوش آمدید.

توضیحات + لینک های دانلود + پخش آنلاین + متن آهنگ

دوره کردم محسن ابراهیم زاده

شعر آهنگ دوره کردم از محسن ابراهیم زاده

دوره کردم روزی صد بار اون خنده هاتو ♪♪♪
کی گذاشت رفت تو بگو آخه من یا تو ♪♪♪
هرچی میگن بذار بگن من دیوونم ♪♪♪
آسمون اینجا ابری اونجارو نمیدونم
بیا غصه رو پر پر کن بیا حالمو بهتر کن
بیا دوریتو کمتر کن بیا چشمامو کم تر کن
بیا غصه رو پر پر کن بیا حالمو بهتر کن ♪♪♪
بیا دوریتو کمتر کن بیا چشمامو کم تر کن
***
بیا غصه رو پر پر کن بیا حالمو بهتر کن
بیا دوریتو کمتر کن بیا چشمامو کم تر کن
بیا غصه رو پر پر کن بیا حالمو بهتر کن ♪♪♪
بیا دوریتو کمتر کن بیا چشمامو کم تر کن


بیر2 » دانلود آهنگ » محسن ابراهیم زاده » دانلود آهنگ محسن ابراهیم زاده دوره کردم دوره کردم

 
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


نمایش این کد فقط در ادامه مطلب
بازدید : 205
تاریخ : سه شنبه 01 مرداد 1398 زمان : 12:37 | نویسنده : نیما | نظرات (0)

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش
درباره سایت
دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم و رایگان
آمار سایت
آمار مطالب
کل مطالب : 29
کل نظرات : 0
آمار کاربران
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین

آمار بازدید
بازدید امروز : 31
باردید دیروز : 0
گوگل امروز : 0
گوگل دیروز : 0
بازدید هفته : 84
بازدید ماه : 199
بازدید سال : 1,004
بازدید کلی : 4,855
اطلاعات کاربری

عضو شويد


فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
آرشیو
جستجو

کدهای اختصاصی
پشتیبانی
RSS

Powered By
Rozblog.Com
Translate : Enterweb.ir