خوش آمدید!

به سایت دانلود آهنگ جدید و شاد خوش آمدید.

توضیحات + لینک های دانلود + پخش آنلاین + متن آهنگ

کاش رضا بهرام

شعر آهنگ کاش از رضا بهرام

دل توبه کردی و شکستی دل با چه رویی عاشق هستی ♫♪ ♫♪
تو امید هر که بستی رفت و آخرش شدی تنها ♫♪♫♪
من یک غم ادامه دارم ♫♪ ♫♪ من بغض آخرین قرارم ♫♪ ♫♪
که هنوز در انتظارم ♫♪ ♫♪ برسی به داد این شب ها ♫♪ ♫♪
تو همانی که رگ خواب ♫♪ ♫♪ مرا میدانی تو همانی که به درد دل من درمانی ♫♪ ♫♪
باورت کردم و گفتی تا ابد میمانی ♫♪ ♫♪


بیر2 » بزودی » رضا بهرام » دانلود آهنگ رضا بهرام کاش کاش

 
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


نمایش این کد فقط در ادامه مطلب
بازدید : 67
تاریخ : چهارشنبه 26 تیر 1398 زمان : 1:25 | نویسنده : نیما | نظرات (0)

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش
درباره سایت
دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم و رایگان
آمار سایت
آمار مطالب
کل مطالب : 29
کل نظرات : 0
آمار کاربران
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین

آمار بازدید
بازدید امروز : 25
باردید دیروز : 0
گوگل امروز : 0
گوگل دیروز : 0
بازدید هفته : 78
بازدید ماه : 193
بازدید سال : 998
بازدید کلی : 4,849
اطلاعات کاربری

عضو شويد


فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
آرشیو
جستجو

کدهای اختصاصی
پشتیبانی
RSS

Powered By
Rozblog.Com
Translate : Enterweb.ir